HALAMAN SANTAI

Rabu, 9 November 2016

Ini wajah pegawai SPRM mabuk pukul isteri

nazrin-abdullah-sprm 


Wajah individu yang dikatakan pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) memukul isterinya menjadi viral di laman media sosial, rata-rata orang ramai melahirkan rasa tidak puas hati terhadap penderaan fizikal yang dilakukan oleh pegawai tersebut.

Shahilda Fadhil, 22, menjadi mangsa keganasan rumah tangga apabila dipukul suamminya, Mohammad Nazrin Abdullah yang juga seorang kaki mabuk, seperti yang dilaporkan dalam laporan polis pada 20 September 2016 oleh mangsa.

Mangsa yang menetap di Tangkak, Johor dipukul selepas berlaku satu pertengkaran dengan suaminya dan keadaan menjadi lebih teruk pada 18 September seperti dalam laporannya apabila suaminya pulang dalam keadaan mabuk membawa parang panjang dan membuat ugutan terhadapnya.

SPRM semalam mengatakan telah membuka kertas siasatan tatatertib terhadap pegawainya yang didakwa memukul isterinya yang tersebar di media sosial baru-baru ini.

SPRM dalam kenyataan pada Khamis berkata ia bersedia memberi kerjasama kepada pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) susulan laporan polis yang dibuat mengenai dakwaan wanita itu.

Shahilda, seorang suri rumah juga membuat luahan rasa hatinya di akaun Facebook dengan mesej seperti berikut :
“Bismillahirrahmanirrahim.
Selama ni aku diam membisu seribu bahasa kau hina, fitnah, herdik, cerca keluarga aku. Hina aku. Pukul aku separuh nyawa.
Kau ambil parang ketak kat leher aku. Nak sembelih aku. Tapi hari ini Allah swt beri aku kekuatan untuk bongkarkan kebenaran.
Setahun perkahwinan kita. Dalam tempoh itu aku di pukul bagaikan binatang berkali2 tanpa belas kasihan langsung sehingga anak sekecil adam yg baru 2 tahun merayu melutut kat kaki kau untuk berhenti pukul aku.
Sampai pecah gusi anak aku kau tendang wahai suami dayus. Kau pukul aku guna besi buai. Kau campak aku dari ruang tamu ke dapur.
Kau hempas kepala aku dgn laptop. Kau pijak perut aku masa aku dalam pantang anak kedua.
Kau paksa aku layan nafsu binatang kau. Sampai aku terpaksa buat opret sebab luka pd faraj aku. Masa mengandunh kau duduk atas perut aku yg dh 7 bulan lepas tu cekik aku.
Yang lebih kejam kau main dgn betina kat luar siap rakam fan balik tunjuk pada aku. Betapa kejamnya kau wahai suami tak guna.
Nafkah kau bagi rm200 lepas tu kau minta balik. Kau paksa aku hisap KON*K anak aku Adam depan kau. Paksa aku jilat tapak kaki kau lepas aku dibelasah seperti anjing.
Kau main aku macam pelacur. Allahuakbar. Terlalu banyak penderitaan yang kau beri pada aku selama setahun aku jadi isteri kau yg bodoh.
Kau kunci aku dan anak dlm rumah bila kau pergi kerja tanpa sebarang makanan. Terlalu byk peluang aku bagi pada jantan macam kau! Sampaikan skrg ni kau tuduh bapak aku culik aku & anak2.
Kau cakap aku sekeluarga berajaran sesat. Kau sedar x baru 3 tahun kau masuk islam? Mengucap pun x pandai. Ngaji pun kau x tahu.
Kononnya belajar agama tapi wayang di fb semata2. Main betina. Hisap batu. Pukul bini & anak.
Islam mana kau ikut? Suka2 kau kafirkan bapak aku. Bapak aku pun kau panggil padil pukimak. Mak aku pun kau panggil sampah?
Apa jenis menantu kau ni? 3x kau lafaz cerai tp bila di mahkamah kau siap angkat sumpah xnak ngaku. Aku silap & benar2 silap pilih kau sebagai pelindung aku.
Rupanya kau manusia paling zalim & kejam di muka bumi ni. Kau pegawai #SPRM tp tatatertib kau mana? Hisap batu. Mabuk. Allah menjadi saksi segala yang engkai lafaz & lakukan.
Demi anak2 tak sesekali aku kembali pada kau & aku tak kan maafkan kau. Dh sebulan buat report tapi x ada apa2 tindakan diambil. Aku serah pada Allah shj.”

Tiada ulasan: